Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa im. Sybiraków w Bachowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony spbachow.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część zdjęć nie posiada opisu alternatywnego.
- Filmy z wydarzeń szkoły nie zawierają napisów dla osób głuchych.
Udogodnienia
- Zmiana wielkości czcionki
- Zadbano o odpowiedni kontrast tekstu do tła oraz możliwość zmiany kontrastu
- Dokumenty PDF – otwierają się w tym samym oknie
- Nawigacja za pomocą klawiatury
- Podświetlanie linków
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do dyrektora szkoły p. Janusza Chruścickiego — mejlowo szkola@spbachow.pl lub telefonicznie (16) 651-10-85.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Budynek posiada dwa wyjścia główne. Budynek posiada dwa piętra. Na parter prowadzą schody z trzema stopniami, które nie umożliwiają wjazdu osobom na wózku inwalidzkim. Na piętro prowadzą schody wyposażone w poręcze. Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem nie ma wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W szkole nie ma możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem komunikacji elektronicznej. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Nie zastosowano oznaczeń w alfabecie Braille’a ani kontrastowych oznaczeń dla osó niedowidzących.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego